Untitled design (23)

“Ādažu” čipsi ar krēmīgā čedara garšu atzīti par Latvijā labāko jaunumu starp ātrās aprites patēriņa preču kategorijas produktu inovācijām

Tirgus pētījumu kompānija NielsenIQ veiktajā “Best New Launch” pētījumā par 2023. gada labāko jauno produktu Latvijā atzinusi Latvijā ražotos “Ādažu” čipsus ar krēmīgā čedara garšu. Tāpat produkts ieguvis pirmo vietu kā 2023. gada labākais jaunais produkts Latvijā sāļo uzkodu kategorijā.

Pēdējo sešpadsmit gadu laikā, ik gadu starptautiskā tirgus pētījumu kompānija NielsenIQ pēc īpašas metodoloģijas izvērtē iepriekšējā gada ātrās aprites patēriņa preces (FCMG) dažādās kategorijās.

Esam patiesi priecīgi, ka mūsu darbs pie arvien jaunām produktu inovācijām un vēlme sniegt pircējiem jaunu garšas pieredzi tiek novērtēts. “Ādažu” čipsi ar krēmīgā čedara garšu ir patiesi ļoti garšīgs produkts, kas sevī ietver pircēju tik ļoti iecienīto siera garšu. Ir bezgala liels gandarījums, ka darbs pie šī produkta sāļo uzkodu segmentā ticis atzinīgi novērtēts Latvijas līmenī, par ko jāsaka paldies gan komandai, kas strādājusi pie jaunās čipsu garšas izveides, gan arī pircējiem, kuri, izvēloties sāļās uzkodas, izvēlējušies šo jaunumu,” stāsta “Orkla Latvija” mārketinga direktore Marija Koroļova. “Čipsus ar krēmīgo čedaru radījām, ņemot vērā pircēju vēlmes un pieprasījumu pēc konkrētām sāļo uzkodu garšām. Čipsi ar siera garšu tradicionāli ir bijuši starp populārākajām sāļo uzkodu garšām. Vienlaikus, kā liecina patērētāju pētījumi, teju puse pircēju jeb 49% vēlas, lai sortiments regulāri tiktu papildināts ar jaunām sāļo uzkodu garšām. Līdz ar to, radot krēmīgā čedara čipsus, esam novērtējuši viņu uzticību siera garšai, papildinot sortimentu ar jaunu, izteiktu garšu kāda piemīt konkrētajam produktam.”

NielsenIQ veiktais tirgus pētījums par labākajām inovācijām notiek trīs posmos: pirmajā posmā tiek izvēlēti trīs produkti ar augstākajiem pārdošanas rādītājiem industrijā, otrajā posmā tiek veikts patērētāju pētījums, novērtējot pircēju informētību par produktu un to, cik bieži pircēji konkrēto produktu iegādājušies, bet trešajā posmā produktiem tiek noteikts indekss katrā no kārtām, pēc kura saskaitīšanas tiek paziņots uzvarētājs.

Par 2. vietas ieguvēju starp visām FCMG jeb ātrās aprites patēriņa preču kategorijas produktu inovācijām kļuva zīmola “Fazer” “Gardā rudzu mini tostermaize”, savukārt 3. vietā ierindojās zīmola “Kārums” radītais “Virssieriņš” ar magonēm.

“Ādažu” čipsi tiek gatavoti no pārsvarā Latvijā, speciāli čipsu ražošanai audzētiem kartupeļiem, un zīmols saņēmis Starptautiskās ilgtspējas un oglekļa emisijas (ISCC) sistēmas sertifikātu ISCC Plus, kas apliecina – kartupeļi, kas izmantoti “Ādažu” čipsu ražošanā, atbilst ilgtspējīgas lauksaimniecības izejvielu ieguves, piegādes un ražošanas principiem.

 

 

 

Papildu informācijai:

Laura Bagātā

Komunikācijas vadītāja

SIA “Orkla Latvija”

E-pasts: laura.bagata@orkla.lv

Mobilais tālrunis: +371 26115666

www.orkla.lv