Publicitates-foto-aspect-ratio-16-9

“Ādažu” čipsu “EuroBasket” 2025 fanu zonā dāvina vairāk nekā 8000 čipsu paku

Eiropas vīriešu basketbola čempionāta “EuroBasket 2025” laikā “Ādažu” čipsu fanu zona pie “Xiaomi Arēnas” kļuva par īstu līdzjutēju paradīzi, kur galvenā uzmanība tika veltīta čipsiem. Kopumā fanu zonā tika izdalītas 8176 čipsu pakas, kas ne tikai papildināja spēļu skatīšanās prieku, bet arī kļuva par īstu emociju un kopā būšanas simbolu.

“Eurobasket 2025” laikā faniem bija iespēja iegūt gan krējuma-sīpolu, gan iecienītos tomātu garšas čipsus, kas  kļuva par īsto “6. spēlētāja” spēku. “6. spēlētāja” pārstāvis Artūrs Romāns jeb bundzinieks Arča piebilst:Mūsu spēks vienmēr ir bijis līdzjutējos – mēs esam sestais spēlētājs uz laukuma. Šoreiz īpašu enerģijas lādiņu šim atbalstam piešķīra “Ādažu” čipsi – gan ar krējuma-sīpolu, gan ar tomātu garšu -, un abas šīs garšas kļuva par īstu dzinuli, čempionātam ejot uz priekšu. Fanu zonas atmosfēra bija tāda pati kā arēnā – pilna ar emocijām, draudzību un kopā būšanas sajūtu. Tā ir pieredze, ko neviens no mums neaizmirsīs.”

Laura Bagātā, “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja, uzsver: “Mēs esam priecīgi, ka mūsu zīmols “Ādažu” čipsi kļuva par tik svarīgu fanu zonas daļu. Izdalītās vairāk nekā 8000 pakas parādīja, cik liels bija fanu entuziasms. Fanu zona bija vieta, kur satikties, kur būt kopā un dalīties priekā un emocijās. Ikvienam bija iespēja gan iemūžināt sevi mūsu zīmola un tik ilgi gaidīto basketbola svētku tematikā, gan pierādīt savas spējas dažādu uzdevumu pildīšanā. Ar šo pieredzi “Ādažu” čipsi apliecina, ka nav labāka veida, kā baudīt basketbolu, kā kopā ar čipsiem un līdzjutēju emocijām.”

Kā jau minēts, “Ādažu” fanu zona piedāvāja ne tikai čipsus, bet arī aktivitātes – drosmīgākajiem fanu zonas apmeklētājiem bija iespēja piedalīties “Lēcienā pēc čipsiem”, veidot atbalsta plakātus, fotografēties pie spoguļsienas vai atpūsties uz pufiem un šūpuļtīkliem, baudot čempionāta spēles uz lielā ekrāna.

“Ādažu” čipsi, kā oficiālais “EuroBasket 2025” partneris, apliecina zīmola vēlmi būt daļai no sporta svētkiem, iedvesmojot aktīvam dzīvesveidam un kopā būšanai. Šogad īpašā basketbola tematikas kolekcija tika papildināta ar trīs jaunām garšām – bekons, grilēts ķiploks un kraukšķu bumbas ar vasaras dārzeņiem – tomēr jau iecienītās siera un tomātu čipsu pakas kļuva par fanu favorītu.

 

Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv