LBS_Mareks-Bluzma-scaled-aspect-ratio-16-9

Četru valstu populārākās uzkodas, Latvijā: “Ādažu” čipsi

Šogad “EuroBasket 2025” laikā “Ādažu” čipsu fanu zona ir kļuvusi par vienu no dzīvīgākajām satikšanās vietām basketbola līdzjutējiem. “Ādažu” čipsu pārstāvji devās pie faniem no Latvijas, Igaunijas, Turcijas un Serbijas un aicināja dalīties ar to, kādas uzkodas viņu valstīs visbiežāk tiek liktas galdā basketbola spēļu skatīšanās laikā.

Latvijā čempiona titulu, protams, ieguva “Ādažu” čipsi, kas ne tikai kļuva par vietējo fanu izvēli, bet arī pārsteidza ārvalstniekus. Daudzi no viņiem pirmo reizi nogaršoja Latvijā ražotos kartupeļu čipsus un atzina tos par vienu no gardākajām uzkodām. Fanu vidū vispopulārākie bija sīpolu garšas čipsi, siera bumbas un tomātu garšas čipsi.

Igaunijā populārākās uzkodas izrādījās kartupeļu čipsi, rieksti un kraukšķīgi krekeri. Līdzjutēji atzina, ka šie našķi vislabāk iederas gan mājīgā spēļu skatīšanās vakarā, gan skaļā draugu pulkā, apmeklējot spēli klātienē. Igaunijā sporta svētku galds tiek veidots vienkārši, bet sirsnīgi, un klasiskās garšas turpina noturēt līdera pozīcijas.

Turcijas līdzjutēji savukārt visvairāk slavēja sāļās nūjiņas, sezama kociņus, saulespuķu sēklas. Neizpalika arī saldais akcents – daudzi minēja, ka pēc aizraujošām spēlēm pie tējas vai kafijas tiek baudīta baklava, kas ir neatņemama turku viesmīlības un svētku sastāvdaļa.

Savukārt Serbijas fani čempionāta laikā spilgti parādīja savu īpašo gaumes noskaņu. Viņu vidū vispieprasītākie bija kukurūzas čipsi ar dažādām garšām, sākot no sulīga tomāta līdz pat izteiksmīgam zemesriekstam. Neizpalika arī kraukšķīgās sāļās nūjiņas, kas Serbijā jau sen kļuvušas par neatņemamu sporta skatīšanās tradīciju.

“Mēs lepojamies, ka tieši “Ādažu” čipsi kļuvuši par neatņemamu sastāvdaļu basketbola spēļu laikā, kā arī spējuši iekarot ārvalstu fanu sirdis. Redzēt, kā Latvijas fani un viesi no citām valstīm kopā dalās priekos un emocijās, apliecina, ka mūsu čipsi ir kas vairāk nekā uzkoda – tā kļūst par daļu no kopīgas pieredzes, kas vieno cilvēkus no visām vecuma grupām un no dažādām valstīm,” uzsver Laura Bagātā, “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja.

“Ādažu” čipsi ir “EuroBasket 2025” oficiālais partneris, kas atbalsta gan prestižo basketbola notikumu, gan valstsvienību ceļā uz čempionātu, tādējādi nodrošinot ideālu draudzību, kas ne tikai sniedz iespēju zīmolam kļūt par daļu no centrāla 2025. gada sporta notikuma, bet arī veicina aktīvu dzīvesveidu un rada neaizmirstamus kopā būšanas mirkļus līdzjutējiem. Šogad sadarbība paplašināta ar īpaši čempionāta tematikai veltītu produktu kolekciju ierobežotā daudzumā. Kolekcijā apvienotas trīs jaunas garšas – bekons, grilēts ķiploks un Kraukšķu bumbas ar vasaras dārzeņiem, kas iepakotas īpaša dizaina pakās, iedvesmojoties no basketbola dinamikas.

 

Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv