Publicitātes_foto-aspect-ratio-16-9

“Gutta” papildina ziemas karsto dzērienu sortimentu

Plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums “Orkla Latvija” attīstījis zīmola “Gutta” karsto dzērienu sortimentu, papildinot to ar jaunu ābolu-cidoniju garšu.

“Strauji tuvojoties svētku sezonai, patērētāji meklē arvien jaunas garšas un formātus kā uzlabot un papildināt savas Ziemassvētku tradīcijas mūsdienīgā formātā. Vienlaikus priekšroka tiek dota dabiskām un labi zināmām garšām, kas saistās ar sirsnīgām atmiņām un rada omulības sajūtu,” stāsta  “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

 

Vēsajā laikā tā vien gribas sildīties ar krūzi karsta dzēriena, tādēļ novembra mēnesī Latvijā ierasti strauji pieaug karsto dzērienu patēriņš, turklāt latvieši ciena un labprāt iegādājas tieši tādus produktus, kuros atpazīst vietējās garšas. Nemainīgi pirktākā karstā dzēriena garša no “Guttas” zīmola ir upeņu ar Ziemassvētku garšvielām, tomēr šā gada oktobrī, kad zīmols laida klajā jauno cidoniju un ābolu karsto dzērienu, ir redzama augsta atsaucība no patērētājiem arī pēc jaunās ābolu-cidoniju garšas.

 

“Ieguldot darbu vairāk nekā gada garumā, kura laikā tiek veikta izejvielu piemeklēšana, laboratorijas un ražošanas testēšana un receptūru sagatavošana, “Guttas” tehnologi ir attīstījuši jaunu karsto dzērienu ar ābolu un cidoniju garšu. Cidonija ir latviešiem labi saprotams auglis, ar neatkārtojamu un reizē pazīstamu bērnības garšu, jo no cidonijām nereti tika gatavotas sukādes, sīrupi un arī sulas,” papildina L.Mikša.

 

Tādējādi “Guttas” karsto dzērienu sortimentam, kurā jau ir upeņu karstais dzēriens un upeņu-sarkano vīnogu dzēriens, pievienojas jaunā ābolu-cidoniju garša.  Pašlaik “Guttas” sortimentu veido 34 produkti, no kuriem 35% ir sulas un smūtiji bez pievienota cukura, savukārt 65% ir nektāri un sulas dzērieni. Latvijā iecienītākā “Guttas” sula ir tomātu, savukārt populārākais nektārs – multiaugļu, bet sulas dzēriens – dzērveņu morss.

 

Kopš 2021.gada “Guttas” sulu, dzērieni un nektāru pildīšanai tiek izmantotas pakas, kas radītas no vairāk nekā 84% atjaunojamu izejmateriālu, tādējādi samazinot ietekmi uz vidi.

 

 

Baltijas zīmolu topā 2021.gadā  “Gutta” atzīta starp TOP 50 Baltijas zaļākajiem zīmoliem.