Untitled design (7)

Jaunā izskata “Laima” konfekšu kārbas jau pieejamas veikalos

Latvijā iemīļotākais saldumu zīmols “Laima” turpina vizuālā veidola attīstību – pēc zefīru dizaina maiņas jaunais, vienotais un atpazīstamais iepakojuma dizains tagad ieviests arī vienā no nozīmīgākajām kategorijām – šokolādes konfekšu kārbām. Tās iegūst mūsdienīgu un elegantu izskatu, vienlaikus saglabājot zīmola “Laima” raksturīgos elementus, kas balstīti vēsturiskajā dizaina mantojumā un stiprina emocionālo saikni ar patērētājiem. Jaunais dizains palīdz nodrošināt kārbu izteiksmīgu atpazīstamību veikalu plauktos, stiprinot zīmola pozīcijas tirgū un atvieglojot izvēli patērētājiem.

Konfekšu kārbu dizaina izstrāde un ieviešana ir daļa no “Laima” vizuālās transformācijas, kurā kopumā investēti teju 100 tūkstoši eiro. Šīs izmaksas ietver arī konfekšu kārbu dizaina attīstības investīcijas šokolādes kārbu iepakojuma ražošanai un dizaina izstrādei. Jaunajā iepakojumā saglabāti zīmolam raksturīgie elementi – sarkanā krāsa, aplī izkārtotais logotips un balansētās līnijas, kas rada harmonisku un mūsdienīgu vizuālo valodu. Vienlaikus dizains ir strukturētāks un skaidrāks, nodrošinot produktu izteiksmīgu atpazīstamību veikalu plauktos.

Konfekšu kārbas vienmēr ir bijušas īpaša “Laima” sortimenta daļa – gan kā dāvanas svētkos, gan kā neliels prieks ģimenes lokā. Tāpēc jaunajā dizainā īpaša uzmanība pievērsta ne tikai vizuālajai estētikai, bet arī tam, lai kārbas stāstītu skaidru un pārliecinošu stāstu – par kvalitāti, par garšu un par zīmolu, kam uzticas.

“Konfekšu kārbas ir viena no “Laima” nozīmīgākajām produktu kategorijām – tās veido vairāk nekā 15% no visa zīmola portfeļa. Vienlaikus uzņēmums ar tām ieņem teju 20% tirgus daļas, kas nodrošina stabilu otro vietu konfekšu kārbu segmentā Latvijā. Jaunā zīmola vizuālā identitāte ir būtisks ieguldījums šīs kategorijas tālākā attīstībā, tāpēc mums bija svarīgi, lai arī šo produktu dizains atbilst jaunajai zīmola valodai – skaidrai, vizuāli pārliecinošai un emocionāli atpazīstamai. Īpaši nozīmīga ir “Laima” Asorti kārba – mūsu vispieprasītākais produkts šajā kategorijā, kuras jaunais izskats vēl skaidrāk pasaka – arī klasika var mainīties, vienlaikus saglabājot to, ko cilvēki mīl un ir iecienījuši,” norāda “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja Laura Bagātā.

Jaunais vizuālais veidols vēl vairāk uzsver zīmolam raksturīgo sarkano krāsu un apļveida logotipu kā atpazīstamus simbolus, taču tagad tie tiek izmantoti drosmīgāk un strukturētāk arī uz konfekšu kārbām. Produktu attēli uz iepakojuma ir īpaši izcelti, radot kārdinājumu to pēc iespējas ātrāk nogaršot. Savukārt nosaukumi uz iepkojumiem – tīri un viegli uztverami, kas kopējo dizainu padara harmonisku, izsmalcinātu un vienotu ne tikai starp konfekšu kārbām, bet arī visā produktu līnijā.

Dāvana, kas vienmēr trāpa mērķī

Konfekšu kārbas jau gadiem ilgi ir bijušas neatņemama svētku un ikdienas uzmanības apliecinājumu sastāvdaļa – tās tiek dāvinātas skolotājiem, kolēģiem, ģimenes locekļiem un draugiem. Tās ir pateicības, rūpju, sirsnības un mīlestības žests vienā iepakojumā. Arvien biežāk tās izvēlas ne tikai svētkos, bet arī ikdienas sirsnīgiem piedzīvojumiem. Tādēļ svarīgi, lai iepakojums būtu ne tikai funkcionāls, bet arī vizuāli reprezentabls.

Jaunais dizains sniedz šo pārliecību – no brīža, kad kārba tiek iegādāta veikalā, līdz mirklim, kad tā tiek pasniegta vai atvērta mājās, iepakojums veido pilnvērtīgu baudīšanas pieredzi. Tas kļūst par daļu no sajūtas, ko sniedz šokolāde, apzinoties, ka laimes sajūta ir tepat.

Jaunā dizaina kārbas jau pieejamas veikalos.

 

Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv