Publicitates-foto-aspect-ratio-16-9

Kartupeļu čipsi ar aukstās zupas vai suši garšu? “Ādažu” čipsi aptaujā atklāj basketbola valstsvienības mīļāko čipsu garšu un to ēšanas paradumus

Šis gads ieskandināts basketbola zīmē. Jau augustā varēsim just līdzi “Eurobasket 2025” spēlēm, kurās piedalās arī Latvijas vīriešu basketbola izlase. Lai iepazītu tuvāk mūsu valstsvienības spēlētāju un komandas paradumus, esam uzzinājuši – kura no “Ādažu” čipsu garšām ir visiecienītākā un kādas garšas komanda vēlētos redzēt nākotnē. Kā izrādās, Latvijas basketbola valstsvienības spēlētāji un izlases komanda par savu iecienītāko “Ādažu” čipsu garšu atzīst tomātu. Iekšējā aptaujā tieši šī čipsu garša saņēma visvairāk balsu, apsteidzot grilēta ķiploka, krējuma-sīpola, vasaras dārzeņu un siera bumbu garšas. Aptauja veikta “EuroBasket 2025” gatavošanās laikā un rezultāti atklāj ne vien čipsu garšas līderi, bet arī to, kādos brīžos čipsi kļūst par neatņemamu komandas ikdienas sastāvdaļu.

Tomātu čipsi – izlases garšas līderis

Aptaujā, kurā piedalījās un viedokli izteica gan valstsvienība, gan “EuroBasket” organizatoru komanda, par garšas līderi atzīta tomātu čipsu garša – tā saņēma 24% balsu. Tālāk seko grilēts ķiploks (19%) un vienlīdz populāras izvēles: vasaras dārzeņi, krējuma-sīpolu un siera bumbas (katra 14%). Vienlaikus aptaujātie spēlētāji un komandas pārstāvji atzina, ka visbiežāk čipsus bauda kopā ar draugiem (48%) vai skatoties spēles (43%), tādējādi apliecinot, ka čipsi ir neatņemama līdzjutēju kultūras un kopā būšanas sastāvdaļa – gan spēļu arēnā, gan mājās. Tikai neliela daļa (10%) izvēlas čipsus baudīt pēc treniņa.

Basketbolistu ieteikumi jaunām garšām – no suši līdz aukstajai zupai

Aptaujas ietvaros valstsvienība un “EuroBasket” organizatoru komanda tika aicināta arī ieteikt jaunas čipsu garšas, kuras viņi vēlētos redzēt “Ādažu” sortimentā nākotnē. Starp atbildēm dominēja gan klasiskas, gan drosmīgas un neparastas idejas – no siera–ķiploku un kūpinātas gaļas garšas līdz trifelēm, citronzālei, suši, garneļu un pat aukstās zupas interpretācijai čipsu formātā. Vairāki spēlētāji minējuši arī čipsus, kas nepalielina svaru, atklājot sportistu ikdienas realitāti un vēlmi pēc līdzsvara starp baudu un sevis uzturēšanu formā.

““Ādažu” čipsu mērķis ir radīt produktus, kas atbilst reālām patērētāju vajadzībām un pieredzei – arī brīžos, kad emocijas sit augstu vilni, kad esam kopā un kad atpūšamies. Tieši tādi ir sporta notikumi, kur čipsi kļūst par daļu no kopā būšanas un atbalsta rituāla. Kā saspēle starp līdzjutējiem un notikumiem laukumā, saspēle starp draugiem, saspēle starp tiem, kuri patiesi fano un tiem, kuri atbalsta tos, kuri jūt līdzi,” uzsver SIA “Orkla Latvija” komunikācijas un ilgtspējas vadītāja Laura Bagātā. “Aptaujas rezultāti sniedz vērtīgu ieskatu ne tikai patēriņa paradumos, bet arī tajā, kas līdzjutējiem – un pašiem sportistiem – ir svarīgi emociju pilnos spēļu vakaros. Šie dati mums palīdz vēl mērķtiecīgāk veidot produktus, kas rezonē ar sāļo uzkodu cienītājiem.”

“Ādažu” čipsi ir “Eurobasket 2025” oficiālais partneris, kas atbalstīs gan prestižo basketbola notikumu, gan valstsvienību ceļā uz čempionātu, tādejādi nodrošinot ideālu draudzību, kas ne tikai sniegs iespēju zīmolam kļūt par daļu no centrāla 2025. gada sporta notikuma, bet arī veicināt aktīvu dzīvesveidu un radīt neaizmirstamus kopā būšanas mirkļus līdzjutējiem. Šogad sadarbība paplašināta ar īpaši čempionāta tematikai veltītu produktu kolekciju ierobežotā daudzumā. Kolekcijā apvienotas trīs jaunas garšas – bekons, grilēts ķiploks un Kraukšķu bumbas ar vasaras dārzeņiem, kas iepakotas īpaša dizaina pakās, iedvesmojoties no basketbola dinamikas.

 

Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv