Untitled-design-25-aspect-ratio-16-9

“Laima” laidusi klajā jaunu garšu vienam no senākajiem saldumiem – trifelēm

Mīlētākais saldumu zīmols “Laima” papildinājis šokolādes konfekšu kārbu sortimentu, radot jaunu garšu vienam no senākajiem šokolādes našķiem – trifelei, kas tagad piejama arī ar zemesriekstu krēmu.

“Visi nešaubīgi zina, kas ir konfekte “Trifele”, kas laiku laikos ir atradusi ceļu uz pircēju sirdīm. Taču daudziem trifele saistās ar šokolādīgu un krēmīgu konfekti. Tieši šobrīd trifeļu cienītāji var priecīgi gavilēt, jo, papildinot jau esošo “Laima” šokolādes konfekšu kārbu sortimentu, esam radījuši jaunu trifeļu garšu – ar zemesriekstu krēmu. Līdz ar jauno garšu, šobrīd saviem pircējiem piedāvājam divu veidu šokolādes trifeles – ar melleņu un marcipāna garšu, ko daudzi jau iemīļojuši, un zemesriekstu krēma garšu, kas būs īpaši iecienīta saldi sāļās zemesriekstu garšas cienītājiem. Abas jaunā dizaina kārbas būs lieliska izvēle ikvienam, kurš vēlas iepriecināt sevi vai savus mīļos kādos īpašos svētkos vai ikdienā. Pietam, nesen veiktā aptauja par latviešu dāvināšanas paradumiem* pierāda, ka konfekšu kārbas ir viena no biežākajām izvēlēm, papildinot dāvanu,” stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas vadītāja Laura Bagātā.

Zemesriekstu trifeles veido riekstu krēms, pagatavots no rūpīgi grauzdētiem zemesriekstiem un vijīgā tumšās šokolādes glazūrā. Savukārt, melleņu – marcipāna trifeles ir izmeklēts saldums ar izteiksmīgu garšu un struktūru, ko veido melleņu – marcipāna slānītis apvienojumā ar gaisīgu maskarpones krēmu. Trifeles pircējiem pieejamas 116 g iepakojumā.

Šokolādes trifeles pirmo reizi tika radītas Francijā, 1895. gada beigās un savu nosaukumu ieguva pateicoties vizuālajai līdzībai ar tifeļu sēnēm.  Latvijā pazīstamās konfektes “Trifele” pirmssākumi meklējami 1929. gadā, kad karameļu un šokolādes trifeles ražoja “Laima” dibinātājs Teodors Rigerts. Šokolādes trifeles visā pasaulē asociējas ar izsmalcinātu šokolādes baudījumu un tiek uzskatītas par luksusa segmenta konfektēm, kas ir gan populāra dāvana īpašos gadījumos, gan arī tiek izmantota izsmalcinātos konditorejas izstrādājumos kā akcents kopējā garšas kompozīcijā.

 

* Aptauju 2024. gadā veica Norstat Latvija, aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18-74 gadiem.

 

Papildu informācijai:

Laura Bagātā

Komunikācijas vadītāja

SIA “Orkla Latvija”

E-pasts: laura.bagata@orkla.lv

Mob.talrunis: +371 26115666

www.orkla.lv

Untitled design (24)