Publicitates-foto-aspect-ratio-16-9

“Laima” paplašina piena šokolādes tāfelīšu klāstu ar jaunu produktu – poraino šokolādi

Latvijā iemīļotākais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt savu šokolādes tāfelīšu segmentu, ieviešot jaunu produktu – gaisīgu poraino piena šokolādes tāfelīti. Tā radīta, lai papildinātu un stiprinātu piena šokolādes segmentu, vienlaikus uzrunājot tos patērētājus, kuri novērtē maigumu, vieglumu un klasisku garšu.

Piena šokolādes tāfelītes ir viens no būtiskākajiem “Laima” šokolādes segmenta virzītājspēkiem. Šokolādes tāfelīšu kategorija veido teju 20% no šokolādes produktu tirgus, savukārt “Laima” zīmola portfelī tās aizņem vairāk nekā 20%, apliecinot šī segmenta stratēģisko nozīmi uzņēmuma attīstībā. Šie rezultāti pierāda ilgtermiņa stratēģijas efektivitāti un ļauj ar pārliecību turpināt segmenta stiprināšanu, piedāvājot arvien mērķtiecīgākus un patērētājam pielāgotākus produktus.

“Jaunā porainā tāfelīte ir vairāk nekā tikai produkts – tā ir skaidrs apliecinājums “Laima” stratēģiskajam fokusam uz piena šokolādes segmentu, kur redzam stabilu izaugsmes potenciālu. Arī jaunajā tāfelītē mēs turpinām apvienot izcilu garšu ar mūsdienīgu dizainu, kas izceļas veikalu plauktos un atbilst patērētāju mainīgajām gaidām. Jaunā tāfelīte izceļas ar maigu piena šokolādes garšu, kas īpaši uzrunās tos, kuri novērtē vieglumu un gaisīgumu. Tas ir kārtējais solis mūsu attīstībā – stiprināt kategorijas, kurās redzam vislielāko pievienoto vērtību,” uzsver “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas daļas vadītāja Laura Bagātā.

Jaunā porainā šokolādes tāfelīte pie pircējiem nonāk ne tikai jaunā garšas formā, bet arī pavisam jaunā vizuālajā ietērpā – vienotajā “Laima” iepakojuma dizainā, kura izstrādē un ieviešanā investēti teju 100 tūkstoši eiro. Šī dizaina transformācija ir lielākā vizuālā pārmaiņa “Laima” produktu portfelī pēdējo gadu laikā, un tā skar pilnīgi visas produktu kategorijas – no šokolādes tāfelītēm un zefīriem līdz konfekšu kārbām.

Jaunajā iepakojumā saglabāti visi “Laima” vizuālās identitātes stūrakmeņi – drosmīgā sarkanā krāsa, apļveida logotips un harmoniskās līnijas, bet tie papildināti ar skaidrāku produktu nosaukumu izkārtojumu, izteiksmīgākiem produktu attēliem un modernāku kopējo struktūru. Rezultāts ir vienots un mērķtiecīgs zīmola tēls, kas ne tikai vizuāli izceļas, bet arī pastiprina patērētāja uzticību zīmolam.

Šokolādes tāfelītes tagad pieejamas horizontālā iepakojumā, aizstājot iepriekš izmantoto vertikālo formātu. Tas ir viens no redzamākajiem jaunās “Laima” vizuālās identitātes elementiem, kas ieviests visā tāfelīšu klāstā līdztekus jaunajam dizaina kodam.

 

Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv