baltic-brand-forum-55856784-1-aspect-ratio-16-9

Foto: Delfi Bizness

“Spilva” un “Ādažu Čipsi” starp TOP 5 mīlētākajiem vietējiem zīmoliem!

"Brand Capital" pētījums jau 19 gadus apkopo Baltijas valstu iedzīvotāju viedokli par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem. Šogad pētījumu veica Baltijā vadošā pētījuma aģentūra "Norstat".

Arī “Orkla Latvija” ir saviļņoti un pateicīgi paziņot, ka mūsu zīmoli: “Ādažu Čipsi” un “Spilva” šogad ir starp Baltijas mīlētāko zīmolu finālistiem “Brand Capital” pētījumā!
Jaunākajā “Brand Capital” pētījumā šogad padziļināti apskatīts sabiedrības viedoklis par tādām tēmām kā mākslīgais intelekts, mikromobilitāte, produktivitāte, ilgtspēja u.c.
Uzvarētāji tiks noskaidroti Baltic Brand Forum and Awards 2023 apbalvošanas ceremonijā 22. septembrī Tallinā. Ceremonijai tiešraidē varēs sekot līdzi arī portālā “Delfi” un “BalticBrands” sociālo mediju kanālos.
Uzzini vairāk ŠEIT.