orkla_vegan-13-1024x711-1-aspect-ratio-16-9

“SPILVA” VIENS NO ILGTSPĒJAS LĪDERIEM LATVIJĀ

Eiropas neatkarīgajā zīmolu ilgtspējas pētījumā “Sustainable Brand Index” “Orkla Latvija” zīmols “Spilva” ierindojies 7. vietā, bet zīmols “Laima” – 11.vietā.

“Sustainable Brand Index” ir Eiropas plašākais neatkarīgais zīmolu ilgtspējas pētījums, kas tiek īstenots ik gadu kopš 2011. gada. To veic Stokholmā, Zviedrijā, bāzētā pētījumu aģentūra “SB Insight”, un tas mēra vairāk nekā 1400 Eiropas zīmolu ilgtspējas vērtējumu, aptaujājot 58 000 respondentu. Šogad pirmo reizi šāds pētījums patērētāju produktu un pakalpojumu segmentā īstenots arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Latvijā tika analizēti 50 dažādi zīmoli no septiņām nozarēm, aptaujājot 1200 patērētājus no 2019. gada februāra līdz šī gada martam.

“Orkla Latvija” aktīvi turpina darbu pie ilgtspējas stratēģijas īstenošanas, arvien vairāk dažādojot mūsu sortimentu un piedāvājot jaunus produktus. Īstenojot “Orkla” ilgtspējas stratēģiju, mūsu uzņēmumā esam izveidojuši piecas darba grupas, sadalījuši uzdevumus un izvirzījuši atsevišķus ilgtspējas mērķus no 2019. līdz 2021. gadam visās piecās noteiktajās kategorijās: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību. Daudzu uzdevumu izpildei būs nepieciešams mērķtiecīgs darbs ilgtermiņā, taču vairākos virzienos mums jau ir izdevies sasniegt zināmu progresu.