selga_laima-7-1024x683-1-aspect-ratio-16-9

ZĪMOLI “LAIMA” UN “SELGA” PIEDALĀS PASAULĒ LIELĀKAJĀ PĀRTIKAS UN DZĒRIENU IZSTĀDĒ “ANUGA 2019”

“Orkla Latvija” no 5. līdz 9. oktobrim piedalās lielākajā pārtikas un dzērienu izstādē “Anuga 2019” Ķelnē, prezentējot zīmolus “Laima” un “Selga”.

“Esam patiesi priecīgi pēc sešu gadu pārtraukuma atgriezties lielākajā pasaules pārtikas un dzērienu izstādē “Anuga”, kas pulcē pasaules labākos pārtikas ražotājus. Izstādes laikā mums ir iespēja apliecināt mūsu konkurētspēju, kā arī vienuviet satikt ne tikai esošos klientus, konkurentus un sadarbības partnerus, bet arī dibināt jaunus kontaktus ar potenciālajiem klientiem,” uzsver “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Zīmoli “Laima” un “Selga” tiek prezentēti Latvijas nacionālajā kopstendā, kurā iespējams iepazīties ar “Laimas” “Mad Milk” un “Premium” šokolādes līnijas tāfelītēm, dražejām, kā arī ar “Selgas” mājas cepumu līniju un “Selga Nature” produktiem.

“Lai arī šogad “Anuga 2019” izstādē pārstāvam “Laimu” un “Selgu”, stāstām par visām produktu grupām mūsu uzņēmuma plašajā produktu portfelī, kuru veido teju 2 000 produkti. Tādējādi mēs veicinām “Orkla Latvija” atpazīstamību kā vienai no vadošajām Latvijas plaša patēriņa zīmolu preču organizācijām. Esam gandarīti, ka varam iepazīstināt ar mūsu plāniem un jau paveikto, kā arī apliecināt sevi kā nozīmīgu tirgus spēlētāju. Tas stiprina labas attiecības ar esošajiem sadarbības partneriem, kā arī palīdz piesaistīt un atrast jaunus potenciālos sadarbības partnerus,” papildina Lineta Mikša.

“Anuga 2019” ir pasaulē lielākā pārtikas un dzērienu izstāde, kuras laikā tiek prezentēti pārtikas produkti un augstākās klases risinājumi to pagatavošanai, kopumā pulcējot aptuveni 7 500  dalībnieku no vairāk nekā 100 pasaules valstīm. Šogad tiek atzīmēta izstādes “Anuga” 100. jubileja un gadu laikā tā ir kļuvusi par starptautiskās pārtikas nozares nozīmīgāko tirdzniecības, piegādes un tendenču platformu.